تاریخچه برند یوروبور

تاریخچه برند یوروبور هلند/ آشنایی با محصولات یوروبور

در سال 1977 در کشور هلند کمپانی شروع به تولید ابزاری کارآمد و پیشرفته با تکنولوژی برتر کرد، Euroboor (یوروبور) در حال حاضر بعنوان یکی از قدرتمند ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع دریل های مگنت در سراسر جهان است.

ادامه مطلب

تکنولوژی پیشرفته استفاده از ماشین آلات برش سی ان سی

تکنولوژی های پیشرفته در ماشین آلات سی ان سی

آیا در مورد ماشین های کنترل عددی کامپیوتری چیزی شنیده اید؟ ماشین‌های CNC (کنترل عددی کامپیوتری) ابزارهای پیشرفته‌ای هستند که از برنامه‌نویسی کامپیوتری برای کنترل عملیات ماشینکاری استفاده می‌کنند.

ادامه مطلب

بهترین گاز برای جوشکاری

 بهترین گاز جوشکاری برای متریال های مختلف کدامند ؟

جوشکاران علاقه مند معمولاً از سه نوع فلز پرکننده برای مطابقت با مواد پایه ای که در حال جوشکاری هستند استفاده می کنند: سیم فولادی جامد برای جوشکاری فولاد نرم، سیم آلومینیومی برای جوشکاری آلومینیوم و سیم فولادی ضد زنگ برای فولاد ضد زنگ.

ادامه مطلب

آشنایی با برند پروموتک

آشنایی با برند پروموتک و تاثیر آن در رشد صنعت حفاری

برند پروموتک، یک مبتکر پیشرو در حفاری صنعتی، با چشم انداز خود برای راه حل های آماده در آینده، سطح را بالا می برد. شرکت  پروموتک با تعهدی استوار به ایجاد انقلاب و تعریف مجدد روش حفاری، آماده است تا چشم انداز حفاری صنعتی را متحول کند.

ادامه مطلب

تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین

تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین

برش فلز گیوتین یک روش بسیار موثر برای شکل دادن به ورق فلز است که یک پوشش تمیز و ظریف را ایجاد می کند که مشخصات دقیق مشتری را برآورده می کند. این فرآیند نیز سریع، ساده و مقرون به صرفه است. اما لازم به ذکر است که دستگاه گیوتین بسیار گرانتر و دستگاهی پرهزینه تر نسبت به روش سوراخکاری فلزات مانند دریل مگنت، و یا برش پلاسما و… است.

ادامه مطلب

مراحل ساخت ماشین آلات CNC

مراحل ساخت ماشین آلات CNC

تولید محصول مدرن نیازمند فرآیندها و تکنیک هایی است که دقت و صحت را به دلیل پیچیدگی روزافزون طراحی محصول تضمین می کند. در نتیجه، عجله ای برای توسعه و نوآوری در تکنیک های تولید، به ویژه معرفی اتوماسیون وجود دارد.

ادامه مطلب

فلز چیست ؟

فلز چیست ؟ بهترین فلز کدام است؟

لزات مواد جامدی هستند که معمولاً سخت، براق، چکش‌خوار و انعطاف‌پذیر و رسانایی الکتریکی و حرارتی خوبی دارند. اما همه فلزات با هم برابر نیستند و همین باعث می شود که کاربرد آنها به اندازه خواص و فواید فردی آنها متفاوت باشد.

ادامه مطلب

بهترین دستگاه جوش برای مصارف خانگی

انتخاب بهترین دستگاه جوش برای مصرف خانگی

هترین دستگاه جوش برای مصارف خانگی، وابسته به نیاز ها و ترجیحات شمااست. یک دستگاه جوش مناسب برای مصارف خانگی باید سبک وزن، قابل حمل، جمع و جور و قابلیت نصب و استفاده آسان باشد. فرآیندهای MIG، MIG بدون گاز و جوشکاری، مناسب ترین روش ها برای نیازهای جوشکاری خانگی هستند.

ادامه مطلب

سوراخکاری فرآیند اساسی در سازه فلزی

سوراخکاری، بعنوان یک فرآیند اساسی در سازه فلزی

حفاری یک فرآیند اساسی در فلزکاری است و به طور گسترده در صنایع مختلف از جمله تولید، هوافضا، خودروسازی، ساخت و ساز و غیره استفاده می شود. در صنعت فلزکاری، حفاری به فرآیند ایجاد سوراخ در قطعات فلزی با استفاده از ابزار برش دوار به نام مته اشاره دارد.

ادامه مطلب

اجاره دریل مگنت / خدمات سوراخکاری

اجاره دریل مگنت

دریل مگنت عملیات حفاری تمیز و راحت را در هر نقطه از یک سایت ساخت و ساز انجام می دهد. دریل مغناطیسی قابل حمل و در عین حال پایدار است که عملکرد دقیق و سریع تری را ارائه می دهد. دریل می تواند به هر سطحی برسد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

ادامه مطلب