اخبار و مقالات

اجاره دریل مگنت

اجاره دریل مگنت / خدمات سوراخکاری

اجاره دریل مگنت به شما انعطاف پذیری می دهد، تا پروژه های مختلفی را انجام دهید که ممکن است به تجهیزاتی نیاز داشته باشید که سرمایه لازم برای خرید آنها را ندارید. از مشاغل فصلی گرفته تا پروژه های بزرگی که به تجهیزات تخصصی نیاز دارند، با استفاده از دستگاه اجاره ای، شما تجهیزات مورد نیاز خود را در زمان و مکان دلخواه خواهید داشت. این دسترسی به تجهیزات باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شما می شود، بنابراین می توانید منابع بیشتری را روی اهداف ماموریت خود متمرکز کنید.

دریل مگنت عملیات حفاری تمیز و راحت را در هر نقطه از یک سایت ساخت و ساز انجام می دهد. دریل مغناطیسی قابل حمل و در عین حال پایدار است که عملکرد دقیق و سریع تری را ارائه می دهد. دریل می تواند به هر سطحی برسد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

دریل‌های سوراخکاری می‌توانند بدون در نظر گرفتن موقعیت‌های دور و جهت‌گیری مشکل‌ساز، بر روی سطوح مختلف به آرامی کار کنند. صنعتگرانی که در یک پروژه تعداد بسیار کمی سوراخکاری دارند، برای جلوگیری از هزینه اضافه برای خرید دریل می توانند با توجه به نوع سوراخکاری دستگاه موردنظر خود را از مجموعه آرال ماشین اجاره نمایند.

دریل مگنتی دستگاهی است که به فلز – آهن، فولاد ضد زنگ، تیتانیوم، اینکونل و سایر مواد مشابه- می چسبد و سوراخی گرد برروی آنها ایجاد می کند. این دستگاه از یک پایه مغناطیسی، یک موتور مته، یک بدنه مته و یک آربور یا چاک تشکیل شده است. دریل های مگنت ما برای فرو همگی مطابق با بالاترین استانداردهای کیفیت ارائه می شوند. ماشین‌های حفاری مغناطیسی که به عنوان دریل ‌های مغناطیسی یا دریل مگنت نیز شناخته می‌شوند، مزایای متعددی در صنایع و کاربردهای مختلف دارند. در ادامه این مقاله شرایط اجاره دریل مگنت از آرال ماشین ذکر می شود با ما همراه باشید.

کاربرد دریل مگنت در صنعت / اجاره دریل مگنت

قابلیت حمل: بسیاری از ماشین‌های حفاری مغناطیسی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که نسبتاً سبک و قابل حمل باشند، که آنها را برای کار در محل یا در مکان‌هایی که پرس مته ثابت عملی نیست، مناسب می‌سازد. این قابلیت حمل، قابلیت استفاده آنها را در فضاهای دور یا محدود افزایش می دهد.

تطبیق پذیری: ماشین های حفاری مغناطیسی بسیار متنوع هستند و می توانند در طیف گسترده ای از کاربردها از جمله ساخت فلز، ساخت و ساز، کشتی سازی و غیره استفاده شوند. آنها می توانند سوراخ هایی را در موقعیت های افقی، عمودی و بالای سر ایجاد کنند که آنها را برای جهت گیری ها و زوایای مختلف مناسب می کند.

دقت و صحت: این ماشین ها دقت و دقت بالایی را در حفاری سوراخ ارائه می دهند. پایه مغناطیسی پایداری را تضمین می کند و ارتعاشات را به حداقل می رساند و در نتیجه سوراخ های تمیز و دقیقی ایجاد می شود. این در صنایعی که قرار دادن سوراخ دقیق ضروری است بسیار مهم است.

بازده زمانی: ماشین های حفاری مغناطیسی به گونه ای طراحی شده اند که سریع و کارآمد باشند. پایه مغناطیسی امکان تنظیم سریع و تغییر موقعیت را فراهم می کند و زمان خرابی را کاهش می دهد. موتور قدرتمند و ابزارهای برش تخصصی نیز سوراخکاری سریع را امکان پذیر می کند و به افزایش بهره وری کمک می کند.

ایمنی: روش‌های سنتی حفاری اغلب شامل بستن مواد می‌شود که گاهی اوقات می‌تواند ناامن باشد یا منجر به آسیب به قطعه کار شود. ماشین های حفاری مغناطیسی نیاز به بستن را از بین می برند، زیرا پایه مغناطیسی دستگاه را به طور ایمن در جای خود نگه می دارد. این امر ایمنی اپراتور را افزایش می دهد و خطر اعوجاج قطعه کار را کاهش می دهد.

قابلیت قطر سوراخ بزرگ: ماشین های حفاری مغناطیسی قادر به حفاری سوراخ هایی با قطر زیاد در سطوح فلزی هستند که با روش های متعارف حفاری می تواند چالش برانگیز یا غیرممکن باشد. این به ویژه در صنایعی که به سوراخ های بزرگ برای کاربردهای خاص نیاز دارند مفید است.

کاهش آسیب مواد: از آنجایی که ماشین های حفاری مغناطیسی نیازی به بستن ندارند، کمترین خطر آسیب رساندن به قطعه کار به دلیل فشار یا اعوجاج بیش از حد وجود دارد. این در هنگام کار با مواد حساس یا گران قیمت مهم است.

راحتی در استفاده: ماشین های حفاری مغناطیسی با در نظر گرفتن کاربر پسند بودن طراحی شده اند. آنها اغلب دارای کنترل‌های بصری و طراحی‌های ارگونومیک هستند که هم برای اپراتورهای با تجربه و هم برای کسانی که تازه از چنین تجهیزاتی استفاده می‌کنند قابل دسترسی است.

صرفه جویی در هزینه: در حالی که سرمایه گذاری اولیه در یک دستگاه دریل مگنت ممکن است در مقایسه با روش های حفاری سنتی بیشتر باشد، کارایی و دقت آنها می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه در دراز مدت شود. کاهش زمان کار، افزایش بهره وری و به حداقل رساندن ضایعات مواد به مقرون به صرفه بودن کلی کمک می کند.

سازگار با مواد مختلف: دریل مگنت به انواع خاصی از فلزات محدود نمی شوند. آنها می توانند بر روی طیف گسترده ای از مواد آهنی، از جمله فولاد، فولاد ضد زنگ و غیره کار کنند.

خدمات سوراخکاری در آرال ماشین ( اجاره دریل مگنت )

داشتن به روزترین تجهیزات یک چالش است، اما دانستن نحوه استفاده از آن می تواند مانع بزرگ تری باشد. شرکت‌ آرال ماشین، با افراد حرفه‌ای کار می‌کند که در مورد ابزارها و تجهیزات برای اجاره مشاوره و آموزش می‌دهد. سوراخکاری با دریل مگنت برروی انواع سطوح فلزی تیرآهن، ورق با ضخمت های فولادی بالا به کمک اپراتور حرفه ایی و آموزش دیده آرال ماشین انجام می شود. باتوجه به پروژه های اسکلت فلزی و تغییرات رخ داده در سوراخکاری برروی تیر آهن و یا ورق نیازمند دریل های پرتابل ( قابل حمل) هستید. دریل مگنت ابزار بسیار کاربردی برای ایاد سوراخ در نقاط مختلف و قسمت های غیر قابل دسترس می باشد.

برای خرید دستگاه دریل مگنت با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می توانید با کارشناسان آرال ماشین در تماس باشید.

اجاره دریل مگنت

سوراخکاری با دستگاه دریل مگنت اجاره ایی از قطر 12 الی 100 میلی متر با مته های گردبر می باشد. مجموعه آرال ماشین برای صنعتگران و پیمانکاران محترم شرایط اجاره دریل مگنت را برای بهروری بهتر  در مدت زمان محدود را فراهم کرده است. جهت انجام سوراخکاری در مدت محدود و با تعداد کم می توانید با تماس با آرال ماشین دستگاه دریل را با اپراتور حرفه ایی را دریافت کنید.

اجاره دریل مگنت / خدمات سوراخکاری

شرایط اجاره دریل مگنت از آرال ماشین

وقتی نوبت به اتمام موفقیت آمیز یک پروژه می رسد، یافتن تجهیزات مناسب تنها بخشی از راه حل است. انتخاب ابزار مناسب برای دستیابی به تجهیزات یک عنصر حیاتی در فرآیند است. شرکت آرال ماشین با داشتن نیروی مجرب همراه با ابزار مناسب می تواند نیاز شمارا در صنعت سوراخکاری برای پیش برد اهدافتان بر طرف کند.

دستگاه مورد نظر برای سوراخکاری به صورت تست شده و با سلامت کامل در حضور شما تحویل داده می ود و همه قطعات جانبی دریل نیز در حضور مشتری و با تست و سلامت کامل تحویل داده می شود. مجموعه آرال ماشین  وظیفه خود می داند تا دستگاه و قطعات سالم را تحویل مشتری بدهد، چرا که اعتماد مشتری برای ما سرمایه بزرگی در این صنعت است.

  • شما می توانید توانایی سوراخکاری اپراتور آرال ماشین را در نحوه صحیح استفاده از دستگاه و سوراخکاری را بسنجید.
  • دریافت ودیعه معادل ارزش دستگاه تا زمان بازگشت دستگاه.( در نهایت مبلغ موردنظر بابت تعداد روز های کارکرد دستگاه کسر شده و مابقی عودت داده می شود)
  • در صورت درخواست اپراتور هزینه اپراتور به همراه ایاب و ذهاب برعهده مشتری می باشد. ( جهت اطلاع از هزینه اپراتور جهت سوراخکاری با کارشناسان ما درتماس باشید.)
  • اجاره دستگاه دریل بصورت روزانه محاسبه می شود. ( جهت اطلاع از قیمت اجاره روزانه با کارشناسان ما تماس بگیرید)
  • تحویل دستگاه در دفتر آرال ماشین انجام می شود.
  • هزینه لوازم مصرفی جهت سوراخکاری مانند مته گردبر نیز بر عهده مشتری می باشد.

لوازم مصرفی و مورد نیاز برای سوراخکاری(اجاره دریل مگنت)

مته گردبر به همراه پین : مته های گردبر در 2 نوع اصلی TCT ، HSS است که با توجه به قطر سوراخکاری و ضخامت فلز انتخاب می شود که به همراه آن پین موردنیاز نیز داخل آن قرار می گیرد.

آب صابون یا روغن : برای اینکه سوراخکاری روانتر انجام شود و مته و دستگاه داغ نکند از مایع روانکاری و آب صابون Z1 و اسپری روغن WD-40 استفاده نمایید. 

آرال ماشین بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش و تعمیر انواع دریل مگنت( نو – استوک)، دستگاه پخ زن(لوله – ورق)، دستگاه های جوش و برش، ملزومات چوش و برش، مته گردبر، ایرلس، کمپرسور باد می باشد. برای خرید دریل مگنت دست دوم وارداتی درجه یک، تعمیرات تخصصی با قطعات اورجینال و… با ما همراه باشید.

2 دیدگاه در “اجاره دریل مگنت

  1. کلامی گفت:

    دریل مگنت برای سوراخکاری گردبر تا قطر ۳۰ رو هم دارین؟قیمت چنده

    1. admin گفت:

      سلام و درود
      ضمن تشکر و قدردانی از توجه شما
      حهت کسب اطلاعات درباره دریل اجاره ایی لطفا با جناب آقای مهندس رضایی
      09122362712 تماس بگیرید.
      با سپاس فراوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *