اخبار و مقالات

تعمیرات تخصصی دریل مگنت

تعمیر دریل مگنت با ضمانت قطعات اصل

تعمیر دریل مگنت، انواع مختلفی از دستگاه حفاری در بازار موجود است، که بهترین نوع دستگاه حفاری، دریل مگنتی است. این دستگاه سوراخکاری پیشرفته را برای پیش برد اهداف خود می توانید انتخاب کنید. دستگاهی دارای آهنربای مغناطیسی برای سوراخ کردن و گردبری انواع فلزات سخت با ضخامت های مختلف می تواند تعریف کاملی از دریل مغناطیسی باشد. از قابلیت های این دستگاه سوراخکاری ایجاد حفره های دایره ایی شکل به دقت و سرعت بالا است. توجه به نحوه نگهداری و همچنین سرویس مداوم این دستگاه سبب افزایش طول عمر و کارایی بهتر آن می شود. برای خرید دریل مگنت دست دوم و یا تعمیر با قطعات اصل و اورجینال می توانید با آرال ماشین تماس بگیرید.

آرال ماشین مرکز تخصصی تعمیر و فروش انواع تجهیزات صنعتی نو و کارکرده

تعمیر دریل مگنت

تعمیر و نگهداری ماشین آلات و تجهیزات برای جلوگیری از بروز مشکلات، رفع عیوب و اطمینان از کارکرد موثر تجهیزات انجام می شود. ممکن است بخشی از یک برنامه برنامه ریزی شده باشد یا ممکن است پس از یک خرابی در کوتاه مدت انجام شود. همیشه شامل فعالیت های غیر معمول است و می تواند افراد درگیر (و دیگران) را در معرض طیف وسیعی از خطرات قرار دهد.

یک برنامه تعمیر و نگهداری موثر باعث اطمینان بیشتر تجهیزاتی از قبیل دریل مگنت می شود. خرابی های کمتر به معنای تماس کمتر خطرناک با ماشین آلات و همچنین داشتن مزایای هزینه بهره وری و کارایی بهتر است. تعمیر و نگهداری امکان تشخیص زودهنگام این عیب ها را برای مدیریت هر گونه خطر می دهد.

برای تعمیر دریل مگنت، ابتدا باید مشخص شود که مشکل در کدام بخش دستگاه است. اگر مشکل در قسمت مغناطیسی باشد، بهتراست از یک تعمیرکار متخصص و حرفه ایی کمک بگیرید. البته اگر اپراتور شما تاحدودی در این زمینه تخصص دارد می توانید با رعایت نکات و دستور العمل های زیر، دریل خود راه اندازی و تعمیر کنید:

باتری را جدا کرده و از دستگاه خارج کنید.

پوشش پلاستیکی روی قسمت بالای دریل را با چسب الکتریکی بردارید.

پوشش فلزی روی قسمت بالای دریل را با چکش به سطح صاف ضربه بزنید تا آن جدا شود.

با استفاده از چکش و سطح صاف، قطعات الکترونیک دستگاه را با دقت جداسازی کنید.

هر قطعه الکترونیک را با چراغ مشعل بررسی کرده و قطعات خراب را تعویض کنید.

بعداز تعویض قطعات خراب، دستگاه را وصل کنید و پوشش فلزی را برروی آن نصب نمایید.

در آخر کار، دریل خود را با چکش و سطح صاف ضربه بزنید تا همه قطعات به هم متصل شوند.

تعمیر دریل مگنت

تعمیرکار دریل مگنت باید چه تخصصی داشته باشد؟

برای تعمیر دریل مگنت باید به دنبال افراد حرفه ایی و متخصص در این زمینه باشید، که علاوه بر تخصص تبهر نیز داشته باشند. یکی از موارد مهم برای شناخت افراد حرفه ایی این است که شخص تعمیر کار باید دارای تخصص الکترونیک و الکترومکانیک باشد. برای تعمیر انواع دریل مگنت، شخص باید دارای دانش و تجربه کافی در زمینه الکترونیک، سیستم های قدرت، سیستم های کنترل و ابزار دقیق باشد. همچنین، شخص باید توانایی خواندن نقشه ها و دستوالعمل ها را داشته باشد. آرال ماشین با در اختیار داشتن چنین افرادی به بزرگترین و تخصصی ترین مرکز تعمیر انواع دریل مگنت در ایران شناخته شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

نحوه دریافت خدمات و یا تعمیرات دریل مگنت در آرال ماشین

 برای برقراری ارتباط با واحد تعمیرات مجموعه آرال ماشین می توانید با شماره های ذکر شده در وب سایت www.aralmachine.com تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به دفتر ما مراجعه نماید. در مرحله بعدی دستگاه شما توسط تکنسین های مجموعه مورد بررسی قرار می گیرد . و تمامی ایراد ها همراه با ذکر میزان هزینه اولیه برای تعمیر دریل مگنت و تعویض قطعات به شما اعلان خواهد شد.

پس اعلان مشکلات و میان هزینه اگر درخواست تعمیر دستگاه انجام می شود. لازم به ذکر است که بعداز تعمیر داغی های آن همراه با دستگاه برای شما ارسال خواهد شد. و اینکه قطعات تعویض شده با ضمانت اصل و اورجینال  است. بنابراین با اطمینان خاطر بیشتر با آرال ماشین همکاری نمایید. تعمیر دریل به مدت یک روز تاخیر به کارگاه شما بازگردانده می شود.

 قطعات اصلی تشکیل دهنده دستگاه دریل مگنت

اجزای تشکیل دهنده دریل مگنت به طور کلی به بخش مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شود. که عبارتنداز :

قطعات الکتریکی در تعمیر دریل مگنت

  • کابل برق
  • کلید روشن و خاموش
  • آرمیچر
  • بالشتک
  • ذغال
  • کلید مگنت

قطعات مکانیکی برای تعمیر دریل مگنتی

  • پوسته
  • سه نظام
  • دنده های داخلی انتقال دهنده نیرو از آرمیچر به سه نظام جهت چرخش
  • پایه مغناطیسی ( مگنت )
تعمیرات دریل مگنت

کاربرد و عملکرد دستگاه دریل سوراخکاری

این دستگاه با استفاده از سر مته و مته گردبر قادر به برشکاری برروی انواع فلزات می باشد. علاوه بر سوراخکاری، خزینه کاری، قلاویززنی نیز از جمله قابلیت های این دستگاه است. ابزار سوراخکاری در مدل های مختلفی  تولید شده است. دریل مگنت، دریل رادیال، دریل ستونی و… از جمله از انواع این دستگاه برقی می باشد.

شاید مقاله ” آشنایی با انواع دریل مگنت ” برای شما مفید باشد.

آرال ماشین بزرگترین فروشگاه تجهیزات صنعتی و ابزارآلات برقی همراه با ارائه خدمات پس از فروش با ضمانت قطعات اصل و اورجینال و گارانتی محصولات اکبند می باشد. لازم به ذکر است که اگر به دنبال تعمیر انواع دستگاه و ابزارآلات صنعتی وو برقی هستید می توانید با ما تماس بگیرید. صنایع کشتی سازی، صنایع ریل سازی، سازه فلزی ها، صنایع سوله سازی، صنایع ساختمان و… از جمله کاربرد های صنعتی این دستگاه مدرن می باشد.

سرویس و نگهداری دریل مغناطیسی

تجهیزات صنعتی باید بعداز هربار استفاده طولانی سرویس شود تا بتوان برای طولانی مدت از آن بدون بروز مشکلی استفاده کرد. مراقبت از دستگاه باعث می شود تا در زمان های ضروری بتواند شمارو پشتیبانی کند. از جمله مواردی که باید در استفاده از دریل به آنها توجه کنید از قبیل :

  • در زمان سوراخکاری دریل برروی پایه دیواری قرار بگیرید تا از وارد شدن پلیسه آهن و یا افتادن از روی خاک جلوگیری شود.
  • از قرارگرفتن در برابر حرارت و رطوبت جلوگیری شود.
  • بعداز استفاده شیارهای تهویه را پاکسازی نمایید.
  • ارسال دستگاه برای سرویس و گریس کاری بعداز از 100 الی 120 ساعت.
  • در نظر گرفتن تعمیر و تعویض ذغال دستگاه در زمان صحیح.

مزایای دریل های مگنتی در مقایسه با مدل های مختلف

سوراخکاری در ارتفاعات، جاهای مرطوب، مکان های افقی و عمودی و همچنین غیر قابل دسترس

قابلیت پرتابل بودن ( حمل آسان توسط یک نفر بدون خسته شدن )

استفاده از برق تکفاز و سه فاز

گردبری با سرعت و دقت بالا در مقایسه با سایر محصولات مشابه

برخورداری از گارد محافظ و سیستم های الکترونیکی اضافه بار  جهت افزایش ایمنی کار

قابلیت برشکاری برروی انواع فلزات تا ضخامت 100 میلی متر

به حداقل رساندن ضایعات

 تعمیرات دریل مگنتی

آرال ماشین چه برندهایی از دریل مگنت را تعمیر می کند؟

مجموعه ما در حال حاضر ارائه دهنده خدمات پس از فروش برای تمامی برند های دریل در ایران می باشد.

میزان هزینه سرویس و تعمیر یک دریل چقدر می باشد ؟

هزینه تعمیربرای هرکدام از دریل ها متفاوت می باشد و به طور دقیق نمیتوان گفت. چراکه بعداز بررسی دقیق توسط متخصص اعلام هزینه می شود. باتوجه به قطعات تعویضی و یا غیره قیمت گذاری میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *