اخبار و مقالات

تاریخچه برند یوروبور هلند/ آشنایی با محصولات یوروبور

تاریخچه برند یوروبور

تاریخچه برند یوروبور ، در سال 1977 در کشور هلند کمپانی شروع به تولید ابزاری کارآمد و پیشرفته با تکنولوژی برتر کرد، Euroboor (یوروبور) در حال حاضر بعنوان یکی از قدرتمند ترین و بزرگترین شرکت های تولید کننده انواع دریل های مگنت در سراسر جهان است. شعار این شرکت بدین صورت است که “اینکه حرفه ای مثل شما باید بتواند به یک تولید کننده حرفه ای تکیه کند، که ما را به یک بازیگر اصلی در دنیای صنعتی تبدیل کرده است، با کارخانه خود و چندین دفتر در سراسر جهان. همه به این دلیل که ما همیشه به مشتریان خود و خواسته های بازار گوش داده ایم.

شرکت یوروبور در سال 1978 اولین دستگاه دریل را روانه بازار کرد.این دستگاه با استفاده از قوانین قیزک مغناطیسی برای حفاری در سطوح فلزی و غیر فلزی طراحی شده بود. این ابزار نوآورانه به کاربران امکان می داد تا به راحتی و با دقت بالا حفاری های دقیق و عمق بالا را انجام دهند. اولین دریل مغناطیسی توسط کمپانی یوروبور هلند باعث تغییرات بزرگ در صنعت حفاری شد  و به عنوان یک پایه مهم برای توسعه تکنولوژی های جدید در آینده شناخته شد.

برای خرید دریل مگنت همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر با آرال ماشین تماس بگیرید

همه چیز درباره برند EUROBOOR

یوروبور یک برند معتبر و معروف در صنعت حفاری و برش مواد سخت است. این برند از هلند تاسیس شده و تولیدات با کیفیت بالا و قابل اعتمادی در زمینه ابزارهای حفاری، برش و سوراخکاری ارائه می دهد. بوروبور با استفاده از تکنولوژی پیشرفته، طراحی های نوآورانه و استانداردهای بین المللی، به عنوان یک پیشرو در صنعت حفاری شناخته شده است. این بحث راجع به تجربه کاربران، کاتالوگ محصولات، خدمات پس از فروش و سابقه ای کامل در زمینه فعالیت های صنعت حفاری و برش مواد سخت مطرح است.

مشتریان یوروبور چه کسانی هستند؟

مشتریان ما کسانی هستند که هر روز از ابزار ما استفاده می کنند. بنابراین آنها شاخص های کلیدی ما در هنگام توسعه و تولید هستند. که نقطه شروع آن روشن است: خوب به اندازه کافی خوب نیست! یوروبور همیشه یک قدم جلوتر می رود. با روش های تولید و رویکرد فنی ما، هدف ما توسعه ابزارهای سبک تر، قوی تر، ایمن تر و قابل اعتمادتر است. علاوه بر این، ما ابزارهای خود را از ابتدای فرآیند توسعه تا تولید به طور کامل آزمایش می کنیم.

چشم انداز ما بر توسعه ابزارهای قابل حمل نوآورانه متمرکز است که برای مشتریان ما ارزش می افزاید و آنها را در کار روزانه آنها تسهیل می کند. ما هرگز ایمنی، پایداری، صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه را از دست نمی دهیم. ماموریت ما همیشه روشن است: فراتر از انتظارات مشتری با توسعه و ارائه راه حل های حفاری و برش قابل حمل ممتاز و نوآورانه.

ابزار های حفاری تولید شده در شرکت یوروبور چه ابزار هایی هستند؟

ابزارهای حفاری ابزارهایی هستند که برای ایجاد سوراخ در قطعه کار طراحی شده اند. ساقه ابزار حفاری دارای فلوت ها یا شیارهایی است که اجازه ورود سیالات را می دهد و کشتی های برش خورده را از قطعه کار خارج می کند. ابزارهای حفاری به طور گسترده ای متفاوت هستند، تا ویژگی های قطعه کار را به همراه شعاع و عمق سوراخ مورد نظر تطبیق دهند. برخی از زیرمجموعه‌های دستگاه دریل مغناطیسی که برای کارهای مختلفی کاربرد دارند عبارتند از: مته‌های پیچشی، مته‌ گردبر، مته‌های معمولی، قلاویز کاری، خزینه کاری و…

آرال ماشین بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش و خدمات پس از فروش در ایران

معرفی برخی ابزار های حفاری یوروبور

یوروبور برای پیش برد اهداف خود، که رفع نیاز مشتریانش است برای سوراخکاری در اندازه های مختلف انواع مختلفی از دریل ها را طراحی و تولید کرده است. در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم:

دریل مگنت اکو 30

مناسب ترین دستگاه دریل مگنتی جهت انجام سوراخکاری در فضا های کوچک می باشد. مجموعه ای شامل طول 27/5 سانتی متر و وزن 8/5کیلوگرم، دارای توان موتور الکتریکی 900 وات که امکان سوراخکاری با بالاترین سرعت از قطر 12 میلی متر را دارا می باشد. مناسب برای ساخت و تولید قطعات کوچک، استفاده در تمام روزکاری، انجام سوراخکاری در محل و موقعیت قطعات، نصب و راه اندازی و استفاده سریع.

دریل اکو 32

دستگاه دریل مگنتی اکو 32 بهترین انتخاب برای مشتریال در سال های جاری بوده است. چرا که این دستگاه دارای بالاترین سطح کارایی به همراه موتور مکانیکی تک دور می باشد. دریل اکو 32 قادر به سوراخکاری از قطر 12 میلی متر تا 32 میلی متر با بهترین کیفیت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *