اخبار و مقالات

بهترین برند دریل مغناطیسی در سال 2024

بهترین برند دریل مغناطیسی / دریل مگنتی

(بهترین برند دریل مغناطیسی) دریل مغناطیسی یک نوع ابزار برقی است که دارای یک مغناطیس قوی برای نگهداری قابت در مکان های فلزی است. این نوع دریل به کمک یک مغناطیس  قوی به سطح فلزی متصل می شود و این مکان را فراهم می کند تا در حین استفاده درختان و لوله های فلزی را به راحتی حفظ کند. این نوع دریل برای کاربردهای صنعتی و ساختمان سازان مناسب است. دستگاه حفاری مغناطیسی ابزاری قدرتمند برای حفاری سوراخ در قاب های فولادی و سایر مواد فولادی است.یک آهنربای قوی در پایین واحد اصلی تعبیه شده است. هنگامی که برق روشن می شود، واحد اصلی دستگاه حفاری مغناطیسی با نیروی مغناطیسی به مواد فولادی ثابت می شود.

از آنجایی که واحد اصلی توسط آهنربا در جای خود نگه داشته می شود، نمی توان آن را به موادی غیر از فولاد متصل کرد.دو نوع ماشین حفاری مغناطیسی وجود دارد: ماشین های حفاری تمام اتوماتیک و دستی. نوع تمام اتوماتیک را می توان به عملکرد دستی تغییر داد. از آنجایی که ماشین‌های حفاری مغناطیسی قابل حمل هستند و سریع‌تر از مته‌های برقی عمومی کار می‌کنند، از آنها برای حفاری در محل‌هایی که ماشین‌های بزرگ نمی‌توان استفاده کرد استفاده می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین برند دریل مغناطیسی میپردازیم، با ما همراه باشید.

برای خرید دریل مگنت برند یوروبور با خدمات پس از فروش معتبر با کارشناسان آرال ماشین تماس بگیرید.

نحوه استفاده از دستگاه های حفاری مغناطیسی/ بهترین برند دریل مغناطیسی

بدنه اصلی دستگاه حفاری مغناطیسی را به محل کار منتقل کنید و آن را در محل پردازش مواد قرار دهید.

سوئیچ آهنربا را روشن کنید، آهنربا به موقعیت تعیین شده جذب می شود. سطح آهنربا را تمیز کنید زیرا زنگ زدگی یا مواد خارجی چسبیده به سطح آهنربا نیروی جذب را ضعیف می کند.

سوئیچ مته را روشن کنید، دسته تغذیه را به آرامی حرکت دهید، نوک مته را در مقابل مواد قرار دهید و نیروی بیشتری برای سوراخ کردن سوراخ اعمال کنید. هنگامی که مته از مواد نفوذ می کند، نیروی وارد شده به دسته تغذیه کاهش می یابد زیرا مقاومت مته افزایش می یابد. پس از اتمام حفاری مته را خاموش نکنید. قبل از خاموش کردن سوئیچ برای توقف موتور، مته را کاملاً به عقب بکشید.

برای دستگاه های حفاری مغناطیسی تمام اتوماتیک، مته به طور خودکار با روشن شدن مته تغذیه می شود و مته به طور خودکار پس از اتمام حفاری برمی گردد.

انواع برند های معروف و پراستفاده دریل مغناطیسی (بهترین برند دریل مغناطیسی)

دستگاه حفاری مغناطیسی امروزه به دلیل داشتن کاربرد و قابلیت های بسیار بهترین ابزار برقی برای ایجاد سوراخ های حلقوی برروی فلزات است. این دستگاه در برند های مختلفی در کشورهای قدرتمندی طراحی و تولید می شود. برند های معرف دریل مغناطیسی عبارتند از :  میلواکی (Milwaukee)، دیوالت (dewalt)، ماکیتا (Makita )، بوش (bosch)، هیلتی(hilti)، یوروبور(euroboor)، ای جی پی (agp). این برند ها به عنوان برترین تولید کنندگان دریل های مگنتی شناخته می شوند و دارای کیفیت و عملکرد بالا هستند.

چه تفاوتی میان انواع تولید کنندگان دریل مغناطیسی وجود دارد ؟

تولید کنندگان این دستگاه در ابعاد، قدرت، کیفیت ساخت، قابلیت های خاص و قیمت محصولات خود تفاوت های زیادی دارند. برخی از این تفاوت ها موارد ذیل می باشد :

برند های معرف و با سابقه ذدر صنعت ابزار الکتریکی ممکن است دارای کیفیت بالاتر و استاندارد های ساخت بالاتری هستند.

تولید کنندگان ارزان قیمت ممکن است به دلیل استفاده از مواد کم کیفیت با فرآیند های تولید نامطلوب، دستگاه های با عمر کوتاه تر و یا عملکرد پایین تر را تولید کنند.

بعضی از تولید کنندگان به صورت خلاقانه و نوآورانه به طور منحصر بفرد و قابل تشخیص طرح ها و ویژگی های خود را طراحی و تولید می کنند.

برخی از شرکت ها به علاقه های خود در زمینه پژوهش و توسعه، بهبود فن آوری و نوآوری هسته ای پاسخ داده و دستگاه های پیشرو را به بازار عرضه کرده اند.

دریل حفاری مغناطیسی برند میلواکی و شاخصه های مطرح آن / بهترین برند دریل مغناطیسی

دریل های مگنت برند میلواکی یکی از بهترین و پرکاربرد ترین دریل های صنعتی  است که در بازار موجود است، این دریل ها دارای ویژگی های زیر می باشند:

قدرت بالا : دریل های معناطیسی برند میلواکی دارای قدرت بالای موتور و سرعت چرخش بالا هستند که امکان انجام کارهای سخت  و حفاری در سطوح سخت را فراهم می کند.

دقت بالا : این نوع دریل ها دارای سامانه کنترل دقت بسیار بالا هستند که به کاربر امکان میدهد تا حفاری را با دقت بسیار بالا و بدون خطا انجام دهد.

قابل استفاده در شرایط سخت : این دریل ها با طراحی مناسب خود، قابل استفاده در شرایط سخت و صعب العبور نظیر فضای تنگ، زیرزمین، فضای باز و… هستند.

پشتیبانی فروش : تمامی قطعات این دستگاه را  به راحتی می توانید در ایران پیدا و دستگاه خود را تعمیر و سرویس نمایید. آرال ماشین بزرگترین مجموعه فروش و خدمات پس از فروش انواع دریل مگنتی در ایران می باشد. برای تعمیر هربرندی از دریل سوراخکاری می توانید با کارشناسان ما از طریق همین درگاه اقدام نمایید.

همه چیز درباره برند یوروبور (بهترین برند دریل مغناطیسی)

ما در Euroboor از زمان تأسیس در سال 1977 معتقدیم که می توان آن را به گونه ای متفاوت انجام داد. اینکه حرفه ای مثل شما باید بتواند به یک تولید کننده حرفه ای تکیه کند. که ما را به یک بازیگر اصلی در دنیای صنعتی تبدیل کرده است، با کارخانه خود و چندین دفتر در سراسر جهان. همه به این دلیل که ما همیشه به مشتریان خود و خواسته های بازار گوش داده ایم.

مشتریان ما کسانی هستند که هر روز از ابزار ما استفاده می کنند. بنابراین آنها شاخص های کلیدی ما در هنگام توسعه و تولید هستند. که نقطه شروع آن روشن است: خوب به اندازه کافی خوب نیست! یوروبور همیشه یک قدم جلوتر می رود. با روش های تولید و رویکرد فنی ما، هدف ما توسعه ابزارهای سبک تر، قوی تر، ایمن تر و قابل اعتمادتر است. علاوه بر این، ما ابزارهای خود را از ابتدای فرآیند توسعه تا تولید به طور کامل آزمایش می کنیم.

چشم انداز ما بر توسعه ابزارهای قابل حمل نوآورانه متمرکز است که برای مشتریان ما ارزش می افزاید و آنها را در کار روزانه آنها تسهیل می کند. ما هرگز ایمنی، پایداری، صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه را از دست نمی دهیم. ماموریت ما همیشه روشن است: فراتر از انتظارات مشتری با توسعه و ارائه راه حل های حفاری و برش قابل حمل ممتاز و نوآورانه.

دستگاه پخ زن ورق و لوله را می توانید بدون واسطه از آرال ماشین خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *