اخبار و مقالات

تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین

تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین

تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین؛ دستگاه برش فلز گیوتین یک ابزار مهندسی است که برای برش ورق فلز با دقت، سرعت و دقت فوق العاده استفاده می شود. این روش نسبت به سایر روش‌های شکل‌دهی ورق‌های فلزی، مانند دستگاه‌های برش پلاسما یا لیزر، مزایای زیادی دارد که می‌تواند محصولات نهایی تمیزتر و بهتری را با زمان‌های چرخش سریع‌تر تولید کند.

برش فلز گیوتین یک روش بسیار موثر برای شکل دادن به ورق فلز است که یک پوشش تمیز و ظریف را ایجاد می کند که مشخصات دقیق مشتری را برآورده می کند. این فرآیند نیز سریع، ساده و مقرون به صرفه است. اما لازم به ذکر است که دستگاه گیوتین بسیار گرانتر و دستگاهی پرهزینه تر نسبت به روش سوراخکاری فلزات مانند دریل مگنت، و یا برش پلاسما و… است.

بسته به نوع دستگاه و موادی که برش داده می شود، تنظیمات مختلفی وجود دارد که می توان آنها را تنظیم کرد تا از پایان کامل اطمینان حاصل شود. اینها شامل زاویه برشی و زوایای چنگک هستند که همگی عوامل مهمی در تعیین کیفیت محصول نهایی هستند. برخی از انواع برش فلز گیوتین به صورت دستی کار می کنند در حالی که برخی دیگر از برق استفاده می کنند. صرف نظر از نوع، کاربر باید همیشه از عینک ایمنی و دستکش استفاده کند تا در برابر بریدگی ها و آسیب های ناشی از ترکش فلزی محافظت شود.

آرال ماشین بزرگترین و تخصصی ترین مرکز فروش انواع تجهیزات صنعتی با خدمات پس از فروش معتبر می باشد.

برشی گیوتین دستی HS-52 صنعتی

قیچی برش فلز گیوتین یک قیچی بسیار سبک و قابل حمل است که به راحتی از مکانی به مکان دیگر جابه جا می شود. می توان آن را در راستای سایر ماشین های پردازش به عنوان قیچی ورودی یا خروجی برای برش به طول نصب کرد و برای کار با فلز (تا 16 گیج)، پلاستیک، کاغذ و بسیاری از مواد دیگر ایده آل است. دارای تیغه فولادی ضد زنگ با کیفیت بالا و قابلیت جابجایی مواد مختلف تا عرض 52 اینچ است. حمل و نقل این قیچی آسان است و برای دسترسی آسان می توان آن را به راحتی بر روی جرثقیل سقفی سوار کرد.

این مدل برای برش طیف گسترده ای از ورق های مواد تا عرض 52 اینچ طراحی شده است و برای برش فلز (تا 16 گیج)، پلاستیک، ورق فلز، مقوا، چوب و مواد دیگر مناسب است.این قیچی بسیار کاربردی است. ابزاری که در انواع صنایع از هوافضا گرفته تا ساخت و ساز و خودروسازی قابل استفاده است.

نحوه استفاده از قیچی برش فلز گیوتین (تفاوت دریل مگنت با دستگاه گیوتین)

استفاده از قیچی گیوتین می تواند با یا بدون برق انجام شود و می تواند یک روش بسیار کارآمد برای برش ورق فلز باشد. تیغه های برش حرارت داده شده و صیقلی می شوند تا اطمینان حاصل شود که تمام مواد را به راحتی برش می دهند. آنها دارای چهار لبه کار هستند و قابل تنظیم هستند به طوری که می توان برش را برای تغییر لبه کار جابجا کرد. قیچی قابلیت برش انواع مواد از جمله فلز، آلومینیوم، پلاستیک و سایر مواد را دارد. حمل و نقل آن آسان است و می توان از آن در انواع صنایع از جمله هوافضا تا ساخت و ساز و خودروسازی استفاده کرد.

قیچی گیوتین یک قیچی برش فلز بسیار مطمئن و دقیق است که برای انواع فلزات از جمله آلومینیوم، برنج، نیکل و تیتانیوم قابل استفاده است. تیغه های برش از جنس استنلس استیل هستند، حرارت داده شده و صیقلی شده تا اطمینان حاصل شود که انواع مواد را به راحتی برش می دهند.

برای سوراخکاری دریل مگنت بهتر است  یا دستگاه گیوتین

مزایای برش فلزات با دستگاه گیوتین

تولیدکنندگان باید اطمینان حاصل کنند که محصولات آنها می تواند بدون هیچ مشکل و تاخیری تولید شود. بنابراین، آنها موادی را انتخاب می کنند که می توانند به طور بهینه و ایمن پردازش شوند.

یکی از موادی که سازندگان از آن استفاده می کنند، ورق های فلزی است. ورق های فلزی قطعات نازک و مسطحی از فلزات هستند که می توانند توسط صنایع فلزکاری بیشتر پردازش شوند. برخی را می توان برای دستیابی به ابعاد مورد نیاز خود بیشتر برش داد، در حالی که برخی دیگر خواص خود را از طریق خمش به دست می آورند.

ورق های فلزی امروزه توسط اکثر صنایع به حداکثر می رسند زیرا قوی، بادوام، چکش خوار، قابل تعویض، مقرون به صرفه و قابل بازیافت هستند. چکش خواری ورق های فلزی آنها را با فرآیندهای اصلی امروزی سازگار می کند. یک فرآیند عالی که می تواند خواص ورق فلزات را تغییر دهد، برش گیوتینی است. در اینجا برخی از جزئیات مهم در مورد برش گیوتین و مزایای آن برای تولید کنندگان و صنایعی که از آن استفاده می کنند، آورده شده است.

تفاوت دستگاه دریل مگنت با دستگاه گیوتین در چیست ؟

تجهیزات

گیوتین: دستگاه برش سرد یا گیوتین یکی از تجهیزات اولیه کارخانجات سازه های فولادی است که به وسیله آن می توان ورق های فولادی مورد استفاده در سازه های فولادی را با ضخامت و دقت خاصی برش داد.

دریل مگنت: دستگاهی جهت حفاری فلزات در جاهایی غیر قابل دسترس که حفاری با دریل شعاعی امکان پذیر نیست بسیار کاربردی است. دستگاه سوراخکاری به دلیل داشتن ابعاد و وزن بسیار مناسب همراه با هزینه های بسیار کم می تواند عاقلانه ترین انتخاب برای شرکت های سازه فلزی جهت سوراخکاری ورق های فزی باشد. برای خرید این دستگاه همراه با خدمات پس از فروش معتبر می توانید با کارشناسان آرال ماشین تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *